20090310

Videobook

Facebook isimli social utility ilk patladığı zamanlar, 1.5 yıl önce falan, fazlasıyla gına getiren poke modasından sonra ortaya çıkan, "profilinize kimler bakıp iç geçirmiş" sazan grupları modasını tam kazasız belasız atlattık diye düşünürken pörtleyiveren olur olmaz herşeyin videosunu gönderme adetinden hiç hazzetmiyorum. (Ama bi paragraflık cümlelerden hazzediyorum)

Eskiden yoktu di mi facebook'ta video göndermek? son 2 aydır falan var sanırım. Cidden facebook ahalisi, video gönderme olanağınız yokken napıyordunuz siz?

"Fwd:fwd:fwd:ilt:fwd: Çok komiiiiik" tarzı e-maillerden hiç de farkı yok ki bu olayın.

Beğenmiyorsan kapat bildirimleri dersiniz, olabilir.

O yüzden, "Show less from X"

Bir de http://www.faceinhole.com/ mu ne öyle bir site var. Ve cidden şaşırıyorum ki o siteyi kullanan insanlar var arkadaş listemde.

4 yorum:

berraque dedi ki...

kanayan bir yaraya daha parmak basmışsın tebrik ediyorum

Buro dedi ki...

Teşekkür ederim. Bi Savaş Ay bi ben zaten.

Adsız dedi ki...

Hello! I'm newbie in Internet, can you give me some useful links? I know only about Yahoo [url=http://yahoo.com]Yahoo[/url] http://yahoo.com Yahoo

Adsız dedi ki...

[url=http://www.altmededu.com/]alternative medicine certificate[/url]
[url=http://altmededu.com/]college for alternative medicine[/url]
[url=http://www.altmededu.com/]alternative medicine college India[/url]
[url=http://www.altmedschool.com/]alternative medicine institute Kolkata[/url]